Review Mac blush warm soul

Vandaag mijn eerste review (spannend!!). Ik laat jullie de MAC blush warm soul zien.

Toen ik de blush voor het eerst in de winkel zag schrok hij me een beetje af. De blush lijkt een beetje bruinig en wist niet of dit bij mijn lichte huid zou passen. De glitters vielen mij ook iets te veel op, als discobal rondlopen wilt niemand. 
In de winkel swatchte ik hem op mijn arm en was meteen verkocht. Totaal geen bruine blush maar een warme peachy kleur met hele subtiele glitters.

Hieronder heb ik de blush op mijn arm geswatched. Links zonder te vervagen en rechts heb ik dat wel gedaan.
Je kunt zien dat er gouden glitters in zitten maar heel subtiel te noemen.
De blush geeft een mooie natuurlijke glow. Als je hem wat heftiger aan wilt brengen kan dat ook, hij is goed op te bouwen. Als je opzoek bent naar een natuurlijke blush met een lichte glans dan is deze blush zeker een aanrader!

 

De mineralize blush is te koop bij de counters in de Bijenkorf en bij de Douglas. Hij kost € 24,50.

Ik hoop dat jullie het een fijne review vonden!
Liefs Liza x